6 دلیل داشتن سایت

img1
img3
img4
img5
img6
img7
img8
img9
web-design

اگر هنوز هم برای داشتن یک سایت برای کسب و کارتان و اهمیت آن، متقاعد نشده اید؛ در اینجا مهمترین دلایل اهمیت داشتن سایت در کسب و کار اینترنتی را بررسی کرده ایم:

 

1.اعتبار کسب و کار شما را افزایش میدهد

یکی از دلایل اصلی داشتن وب سایت برای کسب و کارتان افزایش اعتبار شماست. به احتمال زیاد چندین ارائه دهنده خدمات، مشابه خدمات شما را ارائه می دهند. یکی از راه های برجسته سازی شما داشتن وب سایتی است که به نظر مشتری مطمئن و خوب می آید و اطلاعات مفیدی را به مصرف کنندگان شما می رساند.بدون وب سایت ، ممکن است افراد مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند. داشتن یک وب سایت فرصتی است برای ایجاد یک تأثیر عالی و اطمینان در مردم که شما یک کسب و کار واقعی هستید.

 

2.مشهور شدن نام تجاری شما

معرفی برند خود به مشتریان احتمالی یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. با مشخص کردن اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را تضمین می کنید و چه کاری را انجام میدهید؛ احتمال خرید مشتریان از شما افزایش پیدا میکند.این نیز موضوعی است که می تواند شما را از رقبا جدا کند. بدون داشتن وب سایت ، انجام این کار فوق العاده چالش برانگیز است زیرا افراد به راحتی نمی توانند اطلاعات با کیفیت و قابل اعتمادی در مورد تکسب و کار شما شما پیدا کنند.

وقتی افراد شما را به صورت آنلاین پیدا کنند ، به محصول یا خدمات شما علاقه مند میشوند و میخواهند در مورد شما بیشتر بدانند ، به لطف اطلاعات موجود در وب سایت شما ، که به شما امکان می دهد فروش خود را افزایش دهید ، می توانند با شما تماس بگیرند. بنابراین حتی اگر هزینه ای را به درستی برای وبسایت تان خرج کنید؛ با افزایش مشتریان تان، چند برابر همان هزینه به شما و کسب و کارتان برخواهد گشت.

 

3. ترافیک ارگانیک

پس از آنلاین بودن و داشتن وب سایتی بهینه سازی شده در جستجوگرها ، این شانس را دارید که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید. بنابراین وقتی افراد در جستجوی محصول یا خدمات هستند ، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما در نتایج نشان داده شود. در واقع به شما این امکان را می دهد تا مشتری خود را به شدت افزایش دهید.

 

4.صرفه جویی در وقت شما + خدمات مشتری

مشتریان احتمالی یا مشتریانی که با کسب و کار شما آشنا هستند و قبلا از شما خدمات دریافت کرده اند؛ ممکن است با شما  تماس بگیرند و بخواهند درباره ی شرایط و ضوابط کاری شما جویا شوند. در صورت از دست دادن تماس، مشتری از شما ناراضی میشود. یک وب سایت می تواند این تماس ها را کاهش دهد. در عین حال ، به مشتریان کمک می کند بدون اینکه نیازی به تماس داشته باشند ، اطلاعات مفیدی را بیابند که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

 

5.به روز رسانی ها و اطلاعیه ها

از آنجا که وب سایت شما در 24 ساعت شبانه روز دایر است، ارسال به روزرسانی ها و اطلاعیه ها برای مشتریان آسان بوده و همیشه برایشان در دسترس است. این راهی برای به روز نگه داشتن آنها در مورد هر کاری است که انجام می دهید.

 

6.بازاریابی دیجیتال

اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید تا بتوانید به افزایش رشد کسب و کار خود کمک کنید؛ در ابتدا نیاز به یک وبسایت با صفحات بهینه دارید. زمانی سایت شما بهینه باشد، ترافیک سایت تان بالا میرود و شما میتوانید از این حجم ترافیک استفاده کرده و کار بازاریابی را بر روی افرادی که در سایت شما حضور پیدا میکنند انجام دهید.