اپل واچ سری8

img1
img3
img4
img5
img6
img7
img8
img9

اپل واچ سری 8

محصول جدید اپل

اپل واچ سری8 یکی دیگر از محصولات از نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل است. انتظار می رود که سری هشتم اپل واچ بدون هیچ گونه تغییر چشمگیر در بخش طراحی مشابه نسل هفتم باشد.

به همین دلیل اپل به استفاده از ابعاد 41 و 45 میلی‌متری ادامه خواهد داد. تصور می شود که تراشه S8 موجود در آنها نیز عملکردی نظیر تراشه S7 نسل قبل را ارائه کند.

از میان ویژگی‌های جدید، می‌توانیم به حسگر جدیدی با توانایی ثبت تغییر در دمای بدن اشاره کنیم. البته که اندازه‌گیری دمای بدن به واسطه پوست دقت چندان بالایی ندارد. این ویژگی احتمالا به جای نمایش یک دمای دقیق تنها تغییرات حرارتی بدن را مورد نظارت قرار می‌دهد.

 

 

اپل واچ سری8 ظاهرا با استفاده از شتاب‌سنج خود قادر به تشخیص جهش ناگهانی در نیروی گرانش نیز خواهد بود. حالتی که در مواردی مثل تصادف خودرو مشاهده می‌شود و ساعت هوشمند به واسطه آن قادر است تا وضعیت کاربر را در صورت لزوم به مراکز امدادی اطلاع دهد.

ویژگی‌ دیگر این سری نیز «رهگیری فعالیت» و حالت کم‌مصرف ارتقا یافته را شامل می‌شوند که اطلاعات چندانی از آنها در دست نیست.

اپل واچ پرو

اپل همچنین قصد دارد در کنار سری هشتم اپل واچ، یک مدل رده‌بالای گران نامیده شده به اپل واچ پرو را هم عرضه کند. البته احتمال می‌رود این مدل به جای «پرو» در هنگام عرضه نام دیگری داشته باشد.

تصور می شود مدل نام برده دارای طراحی جدیدی هم باشد زیرا «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ طراحی آن را به تحولی در شکل مستطیلی اپل‌ واچ‌های کنونی تشبیه کرده است.

این نسخه احتمالا از مدل‌های 45 میلی‌متری سری هفتم اپل واچ بزرگ‌تر خواهد بود و نمایشگر 1.9 اینچی نسل قبل آن جای خود را به یک نمایشگر 2 اینچی می‌دهد. بدین ترتیب وضوح تصویر آن نیز برابر با 410 * 502 پیکسل خواهد بود.

 

 

البته این مدل تنها یک مدل‌ گران‌تر و رده‌بالاتر نخواهد بود بلکه نسخه‌ای بادوام‌تر خواهد بود که می‌تواند برای ورزشکاران یا استفاده در محیط‌های خشن مناسب باشد. همینطور از آنجایی که انتظار می‌رود ابعاد این مدل بزرگ‌تر باشد، پس احتمال وجود یک باتری بزرگ‌تر در آن غیرمنطقی نیست.

قیمت این نسخه در محدوده 900 الی 1000 دلار قرار خواهد بود. البته به این نکته هم اشاره شود که ظاهرا اپل در کنار این نسخه مشغول کار روی یک مدل SE اقتصادی هست که متاسفانه اطلاعات چندانی از آن موجود نیست.