ایرپاد پرو 2 شرکت اپل

img1
img3
img4
img5
img6
img7
img8
img9

ایرپاد پرو 2 شرکت اپل

محصول جدید اپل

ایرپاد پرو 2 شرکت اپل، اخباری وجود دارد که این ایرپاد از فناوری صدای بی‌اتلاف و ارتباطات Hi-Fi استفاده می‌کند.

ایرپادهای پرو اپل از سال 2019 تاکنون بدون تغییر مانده‌اند اما یک نسخه جدید آن برای سال جاری میلادی در دست توسعه قرار دارد. اخبار اولیه از کوچک‌تر شدن ایرپاد پرو 2 و حذف قسمت پایینی بدنه آن خبر داده اند. اما اخبار تازه‌تر می گویند که نسخه تازه آن تغییر ظاهری نداشته است.

کیس شارژر ایرپاد پرو 2 دارای بلندگویی است که کمک می‌کند شارژر در صورت گم شدن آسان‌تر پیدا شود، همچنین یکپارچه‌سازی محصول با ویژگی      Find My هم ارتقا پیدا می‌کند.

خروجی صدای این محصول به شکل کلی ارتقا یافته باشد اما بعید است امسال شاهد جایگزینی درگاه لایتنینگ آن با USB-C باشیم.

 

 

گزارشی از سایت خبری بلومبرگ که اشاره‌ به طراحی هندزفری Airpods Pro 2 دارد. طبق ادعای خبر، طراحی نسل جدید ایرپاد اپل کاملا تغییر می‌کند تا روند تکراری شدن طراحی‌های اپل را از بین ببرد. با این حال گزارش تکمیلی از منبع MacRumors نشان می‌دهد که اپل برای ایرپاد پرو 2 از طراحی مشابه ایرپاد پرو استفاده ‌کند. تصاویری نیز منتشر شده‌ا که نشان دهنده مشابه این هدفون با نسل قبلی‌اش است اما تفاوت‌هایی نیز دارد. حفره‌ای برای متصل کردن بند و خروجی بلندگو در پایین قرار خواهد داشت. قرار دادن نویز کنسلینگ، میکروفون‌ها و آنتن‌های بی‌سیم در فضای کوچک، طراحان را محدود می‌کند. می‌توان نتیجه گرفت باید منتظر طراحی کمتر جاه‌طلبانه‌ای باشیم. ابعاد هدفون بی سیم ایرپاد پرو نسخه دوم براساس گفته‌های سایت ژاپنی که ارتباط نزدیکی با تولید کنندگان لوازم جانبی برای بخش آسیا دارد، حدود 46 میلی‌متر ارتفاع، 54 میلی‌متر عرض و 21 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

 

 

قیمت ایرپاد پرو 2

اخباری مبنی بر قیمت حدودی ایرپاد پرو 2 منتشر نشده اما با توجه به بهبود سخت افزاری و قابلیت‌های جدید با قیمت بیشتری نسبت به ایرپاد پرو خواهد داشت. حدود 270 الی 320 دلار می‌تواند بازه قیمتی این هدفون بی سیم باشد. اما نباید انتظار داشته باشیم تا قیمتی کمتر از ایرپاد پرو اولیه داشته باشد.