مانیتور گیمینگ فناوری جدید شرکت کورسیر

img1
img3
img4
img5
img6
img7
img8
img9

مانیتور گیمینگ فناوری جدید شرکت کورسیر

 

مانیتور گیمینگ فناوری جدید شرکت کورسیر انعطاف پذیر است، یعنی می‌توان صفحه آن را به صورت تخت یا منحنی تنظیم کرد.

شرکت کورسیر از مانیتور گیمینگ OLED خلاقانه و پیشرفته‌ای با نام Xeneon Flex و وضوح 1440p رونمایی کرد . خود کاربر می‌تواند صفحه نمایش آن مانیتور را به حالت‌های تخت و منحنی تغییر دهد.

 

مشخصات مانیتور گیمینگ

 

مانیتور گیمینگ شرکت کورسیر با شماره مدل 45WQHD240 که با همکاری LG Display ساخته شده است. نمایشگری به اندازه 45 اینچ با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 3440*1440 پیکسل به کاربران ارائه می‌کند. مانیتور گیمینگ از یک مانیتور فوق عریض 49 اینچی قابل مقایسه، 20 درصد فضای نمایشگر بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. از دیگر نکات چشم‌گیر این مانیتور به پوشش ضد انعکاس و «فناوری نور آبی کم» می‌توان اشاره کرد که درد ناشی از خستگی یا ضعیف شدن چشم کاربران را کاهش می‌دهد.

 

 

علاوه بر این، دارای نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتز و Nvidia G-sync است که بنا به گفته کورسیر تمام این موارد به از بین بردن تاری حرکت و ارائه تصاویر با کیفیت کمک می‌کند.

نکته چشم‌گیر دیگر قابلیت تنظیم انحنای مانیتور گیمینگ است. کاربران می‌توانند مانیتور Xeneon Flex را در هر زمانی بر اساس نیاز خود از حالت کاملا تخت تا حالت منحنی 800R تنظیم کنند.

کورسیر بیشتر به دلیل تجهیزات جانبی گیمینگ خود شناخته می‌شود و این مانیتور با قابلیت‌های خود می‌تواند مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گیرد.

 

 

کورسیر  ادعا می‌کند که این مانیتور می‌تواند حداکثر روشنایی تا 1000 نیت را با نسبت کنتراست 1350000:1 ارائه کند؛ که این سطح از روشنایی در پنل‌های OLED قابل تحسین است. تا الان به رنگ این مانیتور اشاره نشده، اما پنل‌های OLED رنگ‌ها را با دقت بسیار زیادی نشان می‌دهند.

طبق وب سایت کورسیر، این مانیتور گیمینگ به‌زودی عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز هنوز اعلام نشده است.